ساعت casio g shock

قیمت :

اگر به دنبال بهترین مدل ساعت جی شاک با طرح و رنگی بسیار خاص هستید ما به شما محصول g shock ga-100 blue را پیشنهاد می کنیم. این ساعت مچی زیبا همانگونه که در تصاویر هم مشاهده می کنید دور آبی بوده و به مانند محصولات گذشته برند جی شاک از همان استحکام و قوام در ساخت برخوردار می باشد.ساعتی با طرح اسپرت که مناسب ورزشکاران و کوهنوردان است و می توانند از این محصول برای این کار استفاده نمایند.

ساعت g shock casio

برای خرید ساعت g shock چگونه می توانم اقدام نمایم ؟

شما در هر کجای  کشور که باشید می توانید به راحتی این محصول را تهیه نمایید. ابتدا سفارشتان را به یکی از روش های زیبر ثبت نموده و بعد از اینکه محصولتان را دریافت کردید وجه کالا را به مامور پست خواهید پرداخت.

کافیست تا بروی دکمه خرید پستی در زیر کلیک نمایید و به صورت آنلاین سفارش خود را ثبت نمایید.

همچنین می توانید با یکی از شماره تلفن های ۰۹۳۵۲۴۴۱۲۲۳ و یا ۰۹۳۵۲۴۴۱۲۲۴ تماس گرفته و به صورت تلفنی اقدام به خرید خود نمایید.

در ضمن اگر مشخصات کامل پستی شامل آدرس پستی و کد پستی و نام محصول و نام گیرنده را به یکی از خطوط بالا پیامک کنید ما سفارشتان را برایتان ثبت خواهیم کرد.

یکی از دلایلی که بسیاری از ساعت casio g shock استفاده می کنند شاید میزان مقاومت بسیار بالای ان در مقایبل ضربات احتمالی است. این محصول با طراحی زمخت و جنس بدنه عالی در مقابل هرگونه گرد و غبار و ضربات احتمالی به خوبی مقاومت نشان داده و می توایند از ان در ورزش هایی همچون کوهنوردی که امکان آسیب دیدن به ساعت زیاد است استفاده نمایید.

خرید اینترنتی ساعت g shock

جنس به کار رفته در ساخت بدنه این ساعت مچی زیبا رزین است و همین امر موجب شده تا برخلاف ظاهر زخمت و بزرگی که دارد اما از وزن بسیار کمی برخوردار باشد و همین موجب راحتی در هنگام استفاده طولانی مدت از آن می شود.

بندهای به کار رفته در ساعت جی شاک فوق بسیار نرم و قابل انعطاف بوده و شما از این بابت دچار هیچگونه مشکلی نخواهید شد.ظاهر اسپرت این محصول باعث شده تا از ان هم به عنوان یک ساعت مچی مردانه و هم یک ساعت مچی زنانه بتوان استفاده کردو. در واقع هم آقایان و هم خانم ها می توانند از این محصول و دیگر محصولات ساخته شده توسط کمپانی جی شاک به صورت مشترک استفاده نمایند.

اما در مورد خصوصیات به کار رفته در این ساعت یبا می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • در دو حالت آنالوگ و دیجیتال می تواند زمان را نشان دهد.
  • در دو فرمت ۱۲ ساعته و ۲۴ ساعته قابلیت نمایش زمان را دارد.
  • دارای تقویم بسیار دقفیق است و تا سال ۲۰۹۹ میلادی را می تواند نشان دهد.
  • ساعت مچی g shock فوق کاملا ضد گرد و غابار بوده و به میزان ۸۰% از نفوذ آب در درون بدنه خود می تواند جلوگیری به عمل آورد.
  • دارای موتور بسیسار پر قدرتی بوده که تحت لیسانس کشور ژاپن طراحی و ساخته شده است.

ما در سایت تهران واچ اقدام به فروش ساعت های g shock در مدل ها و قیمت های مختلفی نموده ایم چرا که این محصول در میان جوانان بسیار مورد پسند بوده و به همین دلیل سعی کرده ایم تا با تنوع بالایی از از انواع محصولات جی شاک توانسته باشیم رضایت خاطر شما را فراهم نماییم.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *